مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-18پزشكي

روند ابتلا به کرونا در گیلان افزایش یافته/ لزوم رعایت دقیق تر پروتکل های بهداشتی


معاون علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در استان افزایش یافته است، گفت: تنها دریافت واکسن تضمین کننده مبتلا نشدن به کرونا نیست، - ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در استان افزایش یافته است، گفت: تنها دریافت واکسن تضمین کننده مبتلا نشدن به کرونا نیست، بلکه رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی می تواند منجر به ابتلای کمتر و ضعیف تر شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت ابتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: اگرچه طی هفته های اخیر ابتلا به کووید19 در استان کاهش یافته بود، اما از 16 مهر روند ابتلا به کرونا در استان افزایش یافته و این هشداری برای رعایت دقیق تر پروتکل های بهداشتی توسط مردم و انجام اقدامات ضروری برای کنترل بیماری است.

وی با بیان اینکه فعالیت مراکز کووید باید نسبت به گذشته بیشتر و دقیق تر شود، گفت: باید رصد بیماران مبتلا به کووید پس از ترخیص از بیمارستان را افزایش داده و مراکز کووید در سطح استان فعالیت موثرتری داشته باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آمادگی برای مقابله با بروز احتمالی موج جدید را ضروری دانست و افزود: با وجود اینکه فرایند واکسیناسیون نسبت به ماه های اخیر افزایش یافته، اما باید این مهم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند ابتلا به کرونا در گیلان افزایش یافته/ لزوم رعایت دقیق تر پروتکل های بهداشتی

روند ابتلا به کرونا در گیلان افزایش یافته/ لزوم رعایت دقیق تر پروتکل های بهداشتی